2013. április 14., vasárnap

Levendula dekorációk-Decor with lavender

Én személy szerint nagyon szeretem a levendula illatát, tiszta és üde, ráadásul nyugtat. Nem beszélve a moly űző hatásáról, ami nagyon hasznos otthonunkban.

Ezt a bejegyzést drága anyukámnak ajánlom, aki imádja a levendulát <3

Nagyon szépek a levendula dekorációk, gyönyörű színe van. 
tea candles

lavender bouquet
Nagyon sokféle levendula zacskót, párnácskát láttam már, amit ruhásszekrénybe vagy a szobába ki tudunk akasztani.
lavender sachet
lavender bags
lavender sachet
Mostanában egyre többet hallani a levendulás csokikról, sütikről, italokról. Én csokit kóstoltam, nem nyerte el a tetszésemet, de ínyenceknek ajánlott :)
lavender macaroons
lavender lemonade
 Én azért maradok a dekorációs felhasználásnál, mint például ez. Hát nem gyönyörű?
lavender wreath


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése