2013. május 21., kedd

Welcome, avagy az új bejárati ajtónk- Welcome to my home

A mai projekt a bejárati ajtót támadta meg, és nagyon tetszik a végeredmény. Mindig elég unalmasnak találtam az egyforma bejárati ajtókat, aztán ahol most lakunk, a szomszéd ajtón barna, indás matrica díszeleg. Akárhányszor jövök haza, megcsodálom. Szerintem szuper ötlet- nem beszélve arról, hogy nehezebben téveszted el a saját ajtódat, ha van rajta valami minta....nem vicc, volt már, hogy valaki tévedésből hozzánk szeretett volna bejönni...

Szóval, hosszas gondolkodás után, mivel jelenleg Angliában élek, ráadásul egy multi-kulti városban, arra jutottam, 5 nyelven fogok mindenkit üdvözölni. 

Először is színválasztás:

És ami készül: 5 db szövegbuborék, amelyeken 5 különböző nyelven van a WELCOME felirat. 

Megszerkesztettem a buborékokat, bele a felirat és utána vágás. 



Amikor ez megvan, jön mindegyik hátuljára néhány kocka szuper vékony kétoldalas ragasztó.

És mehetnek az ajtóra. Ez volt az uncsi sima ajtó eddig:

Mostantól viszont ilyen vidám:

Szerintem sokkal jobb! 
Ha Te is szeretnél ilyet, facebook oldalunkon keresztül rendelhetsz: Creative woman

2 megjegyzés:

  1. Előre is bocsi hogy ide írom, de nem találtam rá jobb helyet.Az a blogod alcíme hogy "határtalan kreativitás nőknek", de nem értem hogy miért csak nőknek.A férfiak nem is lehetnek határtalanul kreatívak, vagy csak nem ezen ötletek alapján? Sajnálom hogy belekötök,de ez a mondat nekem azt üzeni hogy itt nincs(mármint ezen a blogon)helye férfinak.Egy férfi nem díszíthet ajtót,nem rajzolhat, festhet pöttyöket?Szerinted egy férfi nem rakhat papír pillangókat egy falra(teljesen mindegy hogy miért teszi ezt)? Úgy érzem, hogy ez a mondat kizárja az a lehetőséget hogy egy férfi ilyen módon legyen kreatív.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Eszter,
    valóban többnyire nőknek szánom a tartalmakat, amiket itt találsz, de nem azért mert "kizárom" innen a férfiakat, hanem, mert nagy többségben a nőket érdeklik ezek a témák :) természetesen ha egy-egy férfi idetéved ettől még meríthet ötletet. A facebook oldalunk neve Creative Woman, ennek ellenére pár százaléka a lájkolóinknak férfi.
    Amúgy van olyan például, hogy kismama blog, de ha érint egy téma, bele szoktam olvasni annak ellenére, hogy nem vagyok kismama :)))))))))
    üdv Edina

    VálaszTörlés