2012. szeptember 12., szerda

Őszi ajtódíszek- Wreaths for autumn



Én nagyon nem szeretem, amikor eljön a nyár vége, már előre kiborulok a téltől. Addig viszont van egy szép évszakunk: az ősz. Fantasztikus színek, termések, levelek. Eszembe jut a gesztenye gyűjtés gyerekkoromból, amikor állatokat készítettünk belőle, jó móka volt. Felnőttként is ki lehet használni az ősz szépségeit, íme néhány ötlet, inspiráció.

Szerintem az első, amivel a díszítést kezdjük, az az ajtódísz legyen, így megvan az alap hangulat.

Elsőként egy újrahasznosított papírból készült díszt mutatok, amit akár gyerekekkel is el lehet készíteni. Egyszerű, olcsó.
 


fall wreath from reused paper
A következő ismét egy leveles, szerintem még szebb ha lepréselt levelekből készítjük, de így is megteszi. Ez is az olcsó és egész egyszerűen elkészíthető díszek közé tartozik.
fall leaves wreath
Nekem ez a személyes kedvencem, gyönyörűen összeválogatott levelek, ötletes díszítéssel. Fogjunk néhány színben, formában, méretben összeillő levelet és arany festékkel mintázzuk ki őket, majd ragasszuk fel egy vékony koszorú alapra. 
fall leaves wreath with gold paint
Néhány koszorú termésekből:
wreath from etsy
nut wreath
Filc, anyag változatok:
fall wreath
felt wreath
Remélem mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbbet! A következő bejegyzésben őszi asztal, szoba dekorációkat mutatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése