2012. szeptember 26., szerda

Őszi dekorációk- Fall decorations

A múlt heti ajtódíszek után, ahogy ígértem, most jönnek az őszi dekorációs ötletek.
Mostmár teljesen beleéltem magam az őszi hangulatba, el is mentem egy közeli parkba, de a levelek többsége még zöld, úgyhogy nem tudtam gyűjteni. De ami késik, nem múlik :)
Most viszont íme a dekorációs gyűjteményem:

Mindenféle termést, magot használhatunk az őszi dekorunk részeként, valamint bármilyen üveget, mécsestartót, gyertyatartót varázsolhatunk őszi hangulatúvá.
fall decor

fall decoration
candle decoration idea
acorn filled glasses
Szórjunk száraz faleveleket bármilyen üvegvázába, amink van és máris kész egy egyszerű de mutatós őszi dísz.
Ezeket a csuda cuki makkokat etsyn találtam, sokféle színben pompáznak, a belseje gyapjú filccel helyettesítve. Egyszerűen imádom.



etsy shop
A filc anyagokat ősszel is elővehetjük- csakúgy mint minden évszakban-, ügyeljünk az ízléses színösszeállításra.
felt girland
Ezek a falevél tálak is szuperek.
leaf bowl

Most pedig néhány őszi hangulatú asztal, egy kis inspirációnak. Na mindenkinek megjött már a hangulata az őszhöz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése