2012. október 15., hétfő

Halloween kiegészítők- Halloween accessories

Tavaly itt, Angliában voltam az első, igazi Halloween bulimban, ami nagyon jó élmény volt. Minden helyszín fel volt díszítve, mindenkin volt egy kicsi "Halloween". Volt akin arcfestés, volt aki tetőtől talpig be volt öltözve, volt akin pedig csak apróságok, például nyaklánc, hajpánt, kitűző, kesztyű, stb. 
 Csupán néhány jó ötlet kell ahhoz, hogy jópofa Halloween külsőnk legyen, ehhez jön most egy kis ötlet csomag.

halloween bracelet
bat earrings
Ez a kis denevér fülbevaló nagyon szolid, nekem nagyon tetszik.
halloween necklace

halloween rings
halloween hairclips
Ezek a csatok főleg gyerekeknek valóak, de azért van felnőtt hajbavaló választék is. 
Nekem tavaly kis kalapos hajpántom volt és imádtam:
Itt van még pár variáció
witches hat
mini witches hat
Ha pedig nem szeretjük a kalapkát, akkor Halloween színekben pompázó hajpántunk is lehet.
halloween headband
Végül pedig jöjjenek a kesztyűk.
lace gloves
Nekem tavaly ilyen csipke kesztyűm volt, szuper kiegészítő ha valaki boszorkány szeretne lenni.

skeleton gloves
Ez pedig mostani felfedezésem, akár el is lehet készíteni az otthoni változatot, olcsó kesztyű, ujjakat levágni, masni maradék anyagból és ráfesthetjük a csontokat.

bat socks
Ó és plusz egy ráadásként ez a denevéres harisnya.
Remélem mindenki megtalálta a neki való kiegészítőt :)


2 megjegyzés:

  1. Szia Edina,
    Akartam is írni már, hogy egy éve itt voltatok :)
    Jó kis gyűjteményt hoztál megint össze :)
    szeretem a bejegyzéseidet, mert olyan aranyosak és ötletesek mindig!
    Csak így tovább
    Anna :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm Anna :)
    mivel ez a hobbim, imádom csinálni, remélem egy nap az álmomat is megvalósíthatom!

    VálaszTörlés