2012. október 1., hétfő

Ha ősz, akkor alma- Dont forget the apple

Az alma nagyon fincsi és egészséges gyümölcs, de ezen kívül az alma, mint motívum is sok mindenre használható, például ezekre:

Filc poháralátét:
apple coasters

Aki nem szereti a leveles ajtódíszt, csinálhat almából is, nagyon mutatósak, mindkettőnél találtok leírást képekkel.
apple basket

dried apple wreath diy

Ez is filc meg anyag, lehetnek maradék darabok is. Kell egy kis varrás hozzá, de szerintem szuperül néz ki.
apple girland diy
Itt egy másik, ami gyerekek közreműködésével is készíthető, valamint régi zsákvászon anyagból van, aminek a hangulata nekem nagyon tetszik.
fall banner with apples
Anyukám óvónő, a következő képeket ő készítette pirinyó ovisaival-tényleg picik, van köztük 1 éves is. A klasszikus alma nyomda, sárga papír tállal kiegészítve.

Apple stamp with little kids by my mum
Végül pedig jöjjön egy párna, ami alma formájú, én rögtön megmosolyogtam, amint megláttam. Ti hova tennétek?
apple pillow from etsy
Legközelebb jönnek az almás receptek, sütik, italok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése