2012. december 21., péntek

Karácsonyfa díszítések- Christmas trees

 Én kicsi korom óta imádom a fát díszíteni( annál kevésbé szeretem elpakolgatni a díszeket mikor le kell szedni...) de feltételezem ezzel az emberek többsége így van.
Ebben a témában mindenképp igaz: a kevesebb, több. Semmiképp sem szabad túlzásokba esni, valamint érdemes a környezetet is figyelembe venni, nem mindegy milyen a szoba hatása, ahova a fánk kerül.

Mindig jönnek trendek, én nem különösebben szoktam vele foglalkozni, szinte minden családnak megvannak a maga hagyományai, ennek ellenére kiegészíthetjük, frissíthetjük tárházunkat új ötletekkel. Arról nem is beszélve, hogy a csináld magad ötletek sokszor sokkal olcsóbbak, mint egy teljes fenyőfára megvenni az újabb készlet díszítést. És akkor még nem is beszéltem arról, milyen élmény a saját magunk készítette díszeket felpakolni a fára. 

Íme tehát egy kis inspiráció és néhány különlegesség.

white

christmas tree

christmas tree

christmas tree
christmas tree

Mindenkinek nagyon jó fa díszítést, legyen akármilyen stílusú is a fátok!
Csatlakozzatok facebokon: Creative Woman ,  szívesen vesszük, ha megosztjátok velünk milyen lett a fátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése