2012. december 11., kedd

Karácsonyi filcek -Christmas felt

Eddig is sokszor vettem elő a filcet, mint szuper anyagot, igaz ez a karácsonyra is, nagyszerű díszek, dekorációk készülhetnek belőle, összegyűjtöttem egy csokorral.

etsy shop
Ez ugyan etsy-ről van, de amikor megláttam, rögtön az jutott eszembe, ezt simán el lehet készíteni otthon. Kell hozzá: hurkapálcika, kis cserép, filc anyag, szalagok, festék. Én a kis cserépbe só liszt gyurmát, vagy rendes gyurmát tennék,  csináltam ilyet virággal, ha jól beleragasszuk, akkor megtartja a filc fánkat. 

Íme néhány karácsonyfa dísz, de használhatjuk ajándék mellé is, nincs is jobb ha valaki saját készítésű apróságot is kap.

christmas puding
 Ez a filc hógömb az egyik kedvencem:
felt snowglobe
felt hearts
gingerbread felts

Jópofa ez a mézeskalács párocska, felnőtt, gyerek oda lesz érte. 

Gyerekekkel ez egy olyan aranyos ötlet: 
finger puppets
Végül pedig jöjjön egy fagyöngy csináld magad leírás, ugye ismeritek ezt a szokást? aki a fagyöngy alatt áll, szabadon meg lehet csókolni. Bizonyára sokan ismeritek amerikai filmekből. Most elkészítheted otthon filcből és oda lógatod, ahova szeretnéd. 
felt mistletoe
A lehetőségek tárháza végtelen, tudnám folytatni még estig....

Kellemes filcezést mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése