2013. január 1., kedd

Lencse újévre- Lentils for new year

Megint eljött a Január elseje, ismét lencsét kell enni. Ez nekem nem esik nehezemre, mert nagyon szeretem, viszont ismét rájöttem: egész évben nem eszem lencsét, csak elsején. Miért is? Nem tudom...
No hát neki is láttam felkutatni recepteket. Mondanom sem kell, szupereket találtam, így össze is gyűjtöttem őket, lesz mit kipróbálni az elkövetkező időkben. Mindig ki vagyok éhezve az újdonságokra a konyhában, szeretem, ha minél változatosabb étrend kerül ki a kezeim alól. 
Aki maradna a főzeléknél, itt a link, Nosalty.hu-n van pár recept.
De aki jönne velem kicsit egzotikusabb irányba, annak egy kis inspiráció.
Rizzsel is, tésztával is össze tudjuk kombinálni:
rice and lentil salad

lentil bolognese
Egy időben anyum csinált is párszor lencse levest, én azt is szerettem és egy igazán egyszerű és gyors fogás.
easy lentil soup
Salátába is tehetjük, mondjuk ezt inkább nyárra tudom elképzelni. Sokfélét találtam, nekem ez áll közel az ízlésvilágomhoz.
lentil salad
Aki pedig még ennek ellenére sem jött meg a kedve a lencséhez, az olvassa el, hogy milyen jótékony hatásai vannak.
health benefits of lentils
Jó lencsézést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése