2013. január 19., szombat

Üveg a 2013-as céloknak- My goals for 2013


Valahogy már egy ideje érzem, hogy 2013 nekem igen szerencsés, élményekben gazdag év lesz, amikor sok olyan dolgot megvalósíthatok, amit eddig nem tudtam. Elkészítettem tehát a kis" 2013-ban megvalósuló álmok" üvegecskémet.

Fogtam egy kis befőttes üveget, körömlakkot, egy macis kinyomót és némi színes papírt, majd nekiláttam. 
Napokig gyűjtögettem vékony papírcsíkokra, mi az amit szeretnék megvalósítani ebben az évben, majd ezeket feltekergettem. 

Az üvegem tetejére a maci kinyomóval festettem egy ezüst macit körömlakkal, majd csillámos lakkal folytattam. 


Majd fogtam egy csík kék papírt, amiből maci formákat nyomtam ki és ráragasztottam körbe az üvegemre. 
Természetesen mindenki olyan üveget készít, amilyet csak szeretne, nekem most ez a macis megoldás tetszett, gyermeki énem előbújt. 
Végül pedig beletettem a sok-sok feltekergetett papírcsíkot, amelyen ez az évem van lényegében és lezártam az üveget. :) Ott pihen a polcom tetején és árad belőle a pozitivitás. 

Ezt még Január első napjaiban készítettem és meg kell mondjam, már van is ami kezd megvalósulni 
I LOVE U 2013!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése