2013. július 17., szerda

Cake pop díszítés- Cake pop making, decorating

Na hát és akkor ha jól lefagyasztottuk a kis golyókat, akkor jöhet a csokiba mártás, majd a díszítés aztán pedig még egy kis türelem, hogy megdermedjen a csoki. 



 Olvasszunk csokit( mert mi azt használtunk) és jöhet a csokiba forgatás. Ami annyira nem is egyszerű, ahogy én gondoltam, ügyeskedni kell, hogy mindenhova jusson, na és még egyenletesnek is kellene lennie....
 Itt kezdtük díszítgetni, amivel sietni kell, mert 1-2 perc alatt megdermed annyira, hogy utána már ne lehessen a díszítőcukrokat beleszórni.
Nekem ezek a kis pasztel szívecskék voltak a kedvenceim, de drága unokatesónk kb 20-féle díszítő eszközzel volt felszerelve, így nagyon színes, sokféle lett a paletta.. 



Ilyen szépséges krumplikák születtek, amiket hűtőbe tettünk, hogy dermedjenek. Másnapra lett igazán jó, amikor a csoki megkeményedett és ahogy ettem, ropogós volt. 


Nekem nagyon tetszik ez az édesség, mert egyrészt nagyon jó buli elkészíteni, enni viszont nem lehet nagy mennyiséget belőle, tehát kiadós.
Remélem kedvet kaptatok! Ha kérdés van, forduljatok bátran Picuki- hoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése