2013. szeptember 13., péntek

Őszi girland- Fall garland

Kicsit megkésve bár, de végre elkészült az őszi ablakdíszem: 30 db papír levélből lett girlandom, 5 féle színt használtam.

Hosszas válogatás után ezt a 6 féle formát választottam:
A vágógéppel ki tudtam volna a kis lyukakat vágni, de erre még nem gondoltam amikor a leveleket készítettem, úgyhogy maradt a kézi lyukasztgatás....ami kicsit hosszadalmas.
Minden levélre 2 lyukacska került, majd elkezdtem felfűzögetni őket, csináltam egy színsorrendet és ennek megfelelően haladtam, hogy ne kerüljön két egyforma egymás mellé.
 A levelek között 3-8 cm szünetek vannak, ilyen sűrűséggel a 30 levélből egy kb 2,5 m hosszú girland lett.

Én ablakra tettem, de mindenkinek vannak bevált dekorációra alkalmas helyei a lakásban. Az ablak keretre rögzítettem kis kétoldalas ragasztó kockákkal, mivel elég könnyű, teljesen jól megfogta csupán pár kocka. 


 És íme a végeredmény, ne a háttérre fókuszáljatok, hanem a levelekre :)

Ha kíváncsiak vagytok további őszi ötletekre, mindenképp nézzetek be facebookos oldalunkra: Creative-woman

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése