2012. június 17., vasárnap

Apák napja ötletesen

Az egyik legszebb nap minden évben az Anyák napja. De miért ne érdemelnék meg ugyanezt az apukák is??? Én Magyarországon még nem sok embert hallottam, aki ünnepli, bár azért elvétve találni cikkeket, programokat már, de ez nekem kevés. Hivatalosan nálunk Június harmadik vasárnapja az Apák napja, vagyis idén ma, Június 17-én van. Íme egy kis inspiráció, hogyan ünnepeljük.
cupcake

torta

A férfiakat, így az apukákat is levehetjük a lábukról finom desszertekkel. Öltöztessük az alkalomnak megfeleően és máris kész a tuti ajándék.

fénykép ötlet
Apukáknak nehezebb ajándékot kitalálni, legalábbis nekem sokkal több fejtörést okoz. Viszont a fényképek az ő szívüket is meglágyítja, ebben biztos vagyok. Itt egy ötlet, hogyan tehetjük még személyesebbé az ajánékba készült képeket.

Ayukáknak virágcsokor, apukáknak kicsit más :)
Szupi csomagokat lehet összeállítani, ha alapul vesszük miket szeret és ebből jópofa csomagot állítunk össze.
apák napja csokor
apák napja édesség csomag
Szerintem nagyon ötletesek, és ez aztán igazán személyre szabott ajándék.

És hát ne feledkezzünk meg a csomagolásról és a képeslapról sem, ami elengedhetetlen kellék.
csomagolás
Ez aztán a pasis csomagolás...
képeslap

képeslap
Ez a második képeslap nagyon egyszerű, de annál ötletesebb.

Minden apukának boldog Apák napját, legfőképpen a saját, drága apukámnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése