2012. június 6., szerda

Tedd egyedivé napszemüveged!

Eljött a június is-hihetetlen hogy szaladnak a napok- így előkerülnek a nyári holmik, mint például a napszemüveg. Nekem mindig olcsó darabjaim vannak, egyrészt megunom őket, másrészt nem egyszer törtem már össze...
Ha az ember olcsó darabot vesz, az bizony általában tucat arab is egyben. Most mutatok 2 variációt, hogyan tudod mégis egyedivé tenni a napszemüvegedet.

Az egyikhez ollóra, tetszés szerinti mintás papírra és decoupage ragasztóra lesz szükség, a másikhoz csillámpor, csillámragasztó, valamint pamacs kell.


Vágjunk ki mindkét oldalra egy csíkot ami illeszkedik a szemüveg szárára,biztos kell  kicsit igazítani rajta, próbálgassuk oda többször, majd decoupage ragasztóval szépen illesszük a végső helyére. Szivaccsal tudjuk szépen felvinni rá a ragasztót, hogy szép egyenletes legyen és jusson mindenhova.
Mindenképp hagyjuk pár órát száradni.




A csillámos variáció pedig: kenjük be a felületet csillámragasztóval, majd 2-3 perc után jöhet rá egy jó nagy adag csillámpor, akár keverhetünk is színt, én például nagyon szeretem feketével keverni a színeket, szép hatása lesz. Pamaccsal tudjuk  felesleges csillámot óvatosan lesöpörni. Ennek is kell némi száradási idő.Az eredeti blog decoupage ragasztóval készíti a csillámos variációt is, én még sosem próbáltam csillámos dolgot azzal, viszont a csillámragasztó nem csak bőrfelületen vált be nekem.




Én minkét variáció végén lelakkoznám a végeredményt, hogy tartós legyen. Az eredeti ötlete itt találjátok, és ez az oldal bővelkedik egyéb decoupage ragasztó ötletekben(mod podge).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése