2012. június 27., szerda

Az angol zászló hatalma II.

Még mindig töretlen a sikere, nem lehet megunni, ráadásul itt az Olimpiaaaaaa!!!!!
Én is készítettem már egy bejegyzést, még márciusban- itt megnézhetitek- ami a mai napig minden héten ott van a legnépszerűbb bejegyzéseim között. 

Itt Angliában hétről hétre üti fel a  fejét újabb és újabb angol zászlós holmi, ebből is szemezgetünk ma.

Először azonban jöjjenek a kreatív holmik, nemrég fedeztem fel ezt az etsy shopot, ahol szuper pecsétnyomókat lehet kapni, íme az angol zászlósak:


skullandcrossbuns boltja
A többit is érdemes megnézni, rögtön tucatnyi dolog jutott eszembe, amit lehet ezekkel díszíteni.

Szerintem nagyon ötletesek az előre elkészített csomagok is, így nem kell mindenből nagy mennyiséget megvenni és egyenként kutatni az alapanyagok után. Ez is egy ilyen csomag, ráadásul angol zászlós :)
ötletes csomag
Nem messze van tőlünk egy "röltex", ott lehet kapni 3-4 féle angol zászló mintás anyagot is, csak még nem találtam ki mi legyen belőle.

A kirakatok időről időre tele mindenféle angol zászlós holmival. Nehéz ellenállni. 

 Isteni volt a cupcake, csak kék lett a nyelvem :)
Egy ilyen csokit nem lenne szívem megenni...

Ezt pedig meg kell mutatnom!
Amazonon találtam csak, így Amerikából kell sajnos rendelni, dehát olyan szép...

És hát vannak saját szerzemények is, itt  megnézhetitek.

2 megjegyzés:

  1. A brit zászló divatos :-) és szerethető, nem?
    A muffin jöhet :-)

    VálaszTörlés
  2. szerintem sosem fog kimenni a divatból :)

    VálaszTörlés