2012. november 29., csütörtök

Adventi koszorú- Advent wreaths

Évről évre elég nagy az adventi koszorú választék. Ám én elég finnyás vagyok, kevés olyan van, ami igazán tetszik, valamint az igazán szép, igényes darabok ára verdesi a plafont...
Így hát gyűjtöttem néhány alternatívát, hogyan készíthetünk akár koszorú nélkül adventi gyertyákat, íme a személyes ízlésemet tükröző kis inspiráció.

Idén sok ötletet találtam, ahol a gyertyákhoz a számok is ki vannak téve, ez az ötlet nekem tetszik.
advent wreath
gingerbread numbers
Ez a mézeskalácsos az egyik kedvencem, én nem szeretem, mint süteményt, de fantasztikus mennyi egyéb lehetőség rejlik benne.

Jöjjenek a szimpla, hosszú, fehér gyertyás ötletek. Egyszerű, letisztult stílust kedvelőknek.
Kaspó új funkcióval.
white candles

Használhatunk kis csészéket, üvegeket, régi sütőformát, tálat,  amit tetszés szerint szalaggal, terméssel dekorálhatunk.
candles in jars


candles in cups
advent wreath
white candles

 Néhány, ami tényleg koszorú. 

lace wreath
Csipke csoda, pár tobozzal.
Klasszikus kockás szalaggal.
 Csupa-csupa termés.
tealight
Szuper ötlet a mécses az adventi koszorúnkra, sokféle szalaggal, csipkével díszíthetjük.

Készüljetek, már csak pár nap és gyújthatjuk az első gyertyát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése