2012. november 10., szombat

Adventi naptárak- Advent calendars

Nekem, amikor kicsi gyerek voltam, még olyan boltban kapható, karton kis ablakos adventi naptáram volt, minden nap kinyithattam egyet és különböző formájú kis tejcsokik voltak benne. Ma is lehet ilyeneket kapni, de nincs annál jobb, mintha mi magunk készítjük el a naptárat.  Gyűjtöttem némi inspirációt, elő az otthon lévő alapanyagokkal és készítsük el egyedi naptárunkat!

Az első( forrást nem találtam) egy zoknikból készült girland, minden zoknin számmal. Lehet olcsó zoknikat venni és az otthon pár nélkül árválkodókat is befogni, csak ügyeljünk a színharmóniára. Válasszunk hozzá széles szalagot és ruhacsipeszekkel fel tudjuk aggatni őket a szalagra. 
Snowman calendar
A következő is elkészíthető otthon, egy kész képet is használhatunk, vagy magunk is festhetünk, aki ügyesebb, majd az aljára szögeket kell verni, amire aztán akaszthatjuk a számozott kis zsákokat.

Advent calendar
Advent calendar
Ez az ötlet nagy kedvencem, mert egyrészt nyoma sincs édességnek- ami nekem tetszik,mert amúgy is sokat eszünk karácsony tájékán- másrészt felnőtteknek is szuper. Minden nap lóg rajta egy karácsonyfa dísz, vagy egy lakást díszítő kis adalék a karácsonyhoz, napról napra hangolódhat az egész lakás az ünnepre. Az első kép alatti linken találtok szuper képes tutorialt is.
A következő is nagyon elnyerte a tetszésemet, szuperül mutat ha fellógatjuk az ebédlő asztal fölé. Nem láttam még ilyen megoldást adventi naptárra azelőtt, de nagyon jó. Ráadásul elég masszív, így hosszú életű naptár lehet belőle, évről évre kicsit alakíthatunk rajta fenyő ágakkal, szalagokkal, hogy ne legyen mindig ugyanolyan.
Santa belt cushion
Ez a párna jól megnevettetett, Télapó övével állíthatjuk hány nap van még karácsonyig, vicces és jópofa.
Advent calendar for dogs
És ha már nevetünk, miért ne lehetne kis kedvencünknek is naptára?
Az utolsó pedig az idei abszolút favoritom, igaz kicsit helyigényesebb, mint a fali változatok, de annyira jóóóóóó!  24 kis fenyőfa rejti a napi meglepit, amik dekorációnak sem utolsóak. A linken találtok tippeket valamint formát a kis fák elkészítéséhez.

További karácsonyi, téli ötletek folyamatosan a Facebook oldalon is: Creative Woman
Csatlakozz Te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése