2012. május 6., vasárnap

Egy kis édesség :)

Így Anyák Napján sok az ünnepi ebéd, vacsora, amihez elengedhetetlen egy kis édesség. Összegyűjtöttem egy kis inspirációt, az egészen könnyen elkészíthetőtől az igazán nagy konyhai kihívásig.

Palacsintára mindenkinek megvan a maga, vagy a családja által bevált tésztarecept. Viszont nem mindegy hogyan tálaljuk.

Sokak kedvencét, a túrós  palacsintát is fel lehet dobni, egy kis ízesítéssel és a tálalással is.
Citromos-túrós palacsinta
 A szederhab elkészítése nem túl nehéz, viszont a színe és fanyar íze miatt egész különleges töltelék, valamint igen kreatívan lehet tálalni is.
Szederhabos palacsinta
 A "csodapalacsinta" elkészítése már több türelmet és időt igényel, de én abszolút kedvet kaptam az elkészítéséhez.
 
"Csodapalacsinta"
Ez a torta nekem nagyon tetszik, de én magam nem vagyok-még- annyira ügyes, hogy bevállaljam, viszont aki már nagy sütős a konyhában, annak jól jöhet ez a recept.
Gesztenye mousse torta

A következő pedig egy krém recept, amit muffinra tudunk használni, én itt Angliában nagyon megszerettem a cupcake-et, ami lényegében muffin, csak sokféle krémmel és egyéb aprósággal  díszítve a tetejét( én nagy krém-párti vagyok).

Epres krém recept
Ha pedig készen megvásárolható desszertre vágyunk, akkor Sugarshop:
SUGAR shop
Minden Anyukának nagyon szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése