2012. május 3., csütörtök

Igazán színes ötletek

Tudom, Magyarországon tombol a nyár, itt, Angliában viszont még mindig elég borús idő van, nagy bánatomra. Na de nem vagyok az a típus, aki hagyja magát befolyásolni az időjárás által, így ma is feldobtam magam színes ötletekkel.

ötlet innen
Magamtól nem jutott volna eszembe a vasalható gyöngyöt erre használni, de nagyon aranyos ötlet. (IKEA PYSSLA gyöngy 1510Ft hatalmas adag)

Kenjünk ki olajjal egy hőálló tálat, szórjuk bele a gyöngyöt, oszlassuk el a kezünkkel és mehet a sütőbe.

10 percet írnak, de szerintem jobb figyelni, mert ha látjuk már kellőképpen összeolvadt, kapjuk ki, mert én a vasalóval is jártam úgy, hogy túlolvasztottam.

Hagyjuk kicsit hűlni természetesen, majd ha kivettük, már kész is a kis tálunk.

A gyöngy jellegénél fogva nem annyira strapabíró darab, de ékszer, kulcs, aprópénz tárolásra teljesen jó :)

ötlet innen
A következő öltet ez a szupi, otthon készített lámpabúra. Nagyon jól mutat, hogy ennyire színes, de azért nézzünk körbe hova fog kerülni, mielőtt elkezdjük, ha olyan a környezet, használjunk inkább kevesebb színt, illetve nekem, mint nagy szivárvány rajongónak, úgy tetszene legjobban, ha sorba lennének szivárvány szerint a színek.

A harmadik ötletet pedig nagyon szeretném egyszer elkészíteni, remélem lesz rá alkalmam.
kép innen
 Nem más, mint egy koktél esernyőkből és egy egyszerű, IKEA lámpabúrából elkészíthető, mutatós, egyedi lámpa. Itt a videó az elkészítéshez. 





Jó szórakozást, az én napom kellőképpen színes lett!


2 megjegyzés:

  1. Ez tök jó ötlet! Csak honnan szerez az ember ennyi esernyőt? Mert ha ennyi fagyit meg kell enni hozzá...

    VálaszTörlés
  2. Szia Mónika, sok helyen lehet kapni kb 20 db-os csomagokat és nem is drága, de nekem a kedvenc édességem a fagyi, szóval azt se bánom ha meg kell ennem ennyit :)

    VálaszTörlés