2012. május 8., kedd

Saját készítésű party kellékek I.

Egyik nagyon kedves ismerősünk 70-ik szülinapja közelgett, és meg szerettük volna lepni egy születésnapi kitűzővel. Hát nem találtunk olyat, amilyet szerettünk volna, így egy hirtelen ötletem támadt: megcsinálom magam.

Előszedtem a szalagjaimat, filc anyagot, strasszkövet és nekiláttam.

Íme az eredmény, a születésnapos nagyon örült neki!

Az az igazság, hogy a party boltok kínálatával én szinte sosem vagyok megelégedve. Tavaly nyáron is saját készítésű szalaggal készültünk egyik legjobb barátnőm leánybúcsújára.
Így néztünk ki:
Bride Guards :)


Itt, Angliában is egész más, jobb, sokszor olcsóbb választékkal találkozom, de a neten is látszik, a külföldi, különösen az amerikai választék mennyivel sokszínűbb.
Így, ha ilyen alkalom adódik, én jobban szeretem otthon kivitelezni a party kellékeket. 

Azért mutatok még inspirációnak egy-két party ötletet külföldről:


képek innen
Ezek a kitűzők egy amerikai etsy shop-ból vannak, szerintem nagyon igényes kivitelezés és kellően egyedi, hiszen kiválaszthatjuk a szöveget és a színeket.

ötlet innen
Nekem ez a megoldás is nagyon tetszik, főleg gyerekeknél j a filc, meg az is tetszik ha számot használunk, főleg például egy 18-ik szülinaphoz, vagy a kerek számokhoz 20,30,40,50 stb.

Még egy ötlet: otthon elkészíthető party kalapok.
ötlet innen
A képen látni, mennyi otthon fellelhető alapanyagot tudunk felhasználni hozzá. Akinek kell hozzá segítség, részletes, képes leírás pedig itt  .

Legközelebb, a bejegyzés folytatásában dekorációs ötleteket mutatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése