2012. május 11., péntek

R-E--U-S-E-bélyeg

Volt egy időszakom általános iskolában, amikor szenvedélyesen gyűjtöttem a bélyeget. Emlékszem, még az érkező levelekről is leáztattam, több albumot telepakoltam.

Amikor megláttam egy-két ötletet régi bélyegekből, el is kezdtem gondolkodni, vajon hol lehetnek az albumaim..valahol a tárolónkban egy doboz mélyen, pedig milyen szuperül fel lehet használni őket. Legközelebb, ha megyek haza, előkeresem őket, az biztos.

Egyszerű lakásdekoráció, ha színek szerint összegyűjtve, képkeretbe tesszük őket. Kinek milyen színkombináció tetszik, feldobhatjuk vele bármelyik helyiséget.
A következő ötlet az etsy-ről van, miért ne lehetne belőlük hűtőmágnes?
etsy shop
Ez már egy kicsit idő- és bélyeg igényesebb ötlet, decoupage technikával beboríthatunk akár egész asztallapot bélyegekkel, így lesz az egyszer, tucat bútordarabunkból teljesen egyedi. 
ötlet innen
Végül pedig jön a kedvencem, doboz, tároló bevonása bélyegekkel, alig várom, hogy legyen ilyen nekem is!

folksy shop
Dobozokat bevonhatunk akár ajándék doboznak, vagy apróságok tárolására, ismét ízlés kérdése milyen színeket használunk. 
ötlet innen
Nekem ez a színek szerint bevont dosszié az abszolút kedvenc, ehhez elég sok bélyeg kell és időigényes is, de még nem láttam ilyen jó ötletet dosszié díszítésre. 

Remélem most sokan kezdenek kutakodni a szekrényben és a rég elfeledett bélyegek új funkciót kapnak :)

4 megjegyzés:

  1. Mintha csak azt írtad volna le ahogy én gyűjtöttem a bélyegeket :D Múltkor scrapbookozáshoz jutott eszembe hogy milyen jól fel lehetne használni és vettem is (azt hiszem) 1 kiló leáztatásra váró bélyeget itt: http://www.belyegshop.hu/ mivel én sajnálom a gyűjteményem tagjait felhasználni :)
    Nagy jók az ötletek! Puszi

    VálaszTörlés
  2. nekem vannak beáldozható bélyegeim, de megnézem ezt az oldalt is amit írsz!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagy kreatív vagy, milyen jól lehet dolgokat hasznosítani. Nekem egy rakat szalvétám van otthon, azzal is lehet hasonlóan fedni dolgokat :-)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm, igen a szalvéta is nagyon jó sok kreatív dologhoz :)

    VálaszTörlés