2012. május 25., péntek

R-E-U-S-E- puzzle darabok

Idejét nem tudom mióta keresem a megoldásokat a puzzle darabok újrahasznosítására. Nagyon sokszor idegesített, hogy nem tudok mit kezdeni a  kirakóval, ha elvesztek belőle darabok. Hát most már erre is megvannak az ötletek.

kép innen
Na ez aztán lenyűgöző darab, legalábbis engem lenyűgözött, amikor megláttam. Ez már igazi művészet és én abszolút tudom értékelni, mint nagy puzzle rajongó. 

Persze otthon azért ennél szolidabb projektek is készülhetnek.
Nagyon jól mutat tükör, vagy akár fényképkeretnek a sok puzzle darab.
kép innen
Vicces partikhoz is jó kellék lehet, itt csak bele van szórva egy üvegbe, így megtartja amit beleszúrunk. Egyszerű, mutatós.

etsy shop
Ebben az etsy shopban pedig láthatjuk hogyan lehet ékszerként hordani a felesleges darabokat, elég bohém, abban biztos vagyok, hogy mindenki megcsodálja.
Itt egy kis inspiráció az elkészítéshez:
elkészítési útmutató itt
 

Végül pedig jöjjön egy ötlet ha gyerekkel készítünk valamit.

ötlet innen
Ezen az oldalon találtam pár ötletet, hogy a nagyobb méretű puzzle darabokból hogyan varázsoljunk jópofa állatokat, fejeket. Szerintem minden gyerek élvezné.
kép innen
Ez pedig kitűző, de szerintem hűtőmágnesnek is szupi.

Remélem eztán nem kerül a kukába egyetlen puzzle darab sem, hanem készül belőle valami egyedi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése