2012. május 15., kedd

Trendi karkötők

 Jön a jó idő, egyre kevésbé kell kabát, én ilyenkor sokkal többször hordok karkötőt. Ilyenkor előszedem az előző évről az összeset,  van ami már nem tetszik, van ami tönkrement, ideje felfrissíteni a készletet. Viszont ehhez nem kell rögtön drága üzletekbe rohanni....szerintem

Nagyon jó útmutatókat találtam karkötőkészítéshez, mind trendi és otthon elkészíthető, így ugyebár egyedi darab is lesz :)
Ez a három műbőr karkötő elkészíthető akár a már nem használt táskánkból is, mint ahogy a blog írója is tette. Én bármelyiket elfogadnám! Mindhárom karkötőhöz fényképes leírást találsz itt

A következő ötlet pedig anyagból van, nekem nagyon tetszik.
A képen látható két szín is nagyon jó, de én menta színből készíteném, nekem most az a kedvencem. 
Ehhez is részletes, fényképes leírást találsz itt

Én már tervezem a saját készítésű karkötőmet, természetesen majd bemutatom az elkészítést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése