2012. március 22., csütörtök

Ajándékok by me- Gifts by me

Eljött a hazalátogatásunk ideje-  sőt lassan véget is ér, el is készült jó pár egyedi ajándék, amiket csak most tudok megmutatni, amikor már mindenki megkapta.
Nem volt könnyű kivárni, szívem szerint már rég megmutattam volna őket, dehát a meglepit nem szerettem volna elrontani  :)

Többnyire filccel dolgoztam, illetve tesóm is kedvet kapott, így ketten varrogattunk.

Íme amik készültek:
Az egyik bagoly-gyűjtő unokatesómnak csak úgy meglepinek, másik egyik legjobb barátnőm szülinapjára készült, mindketten nagyon örültek :) Itt a filcen kívül farmer anyagot is használtam.

A következő édesanyánknak készült,  egyiket tesóm, másikat én készítettem, szívünk-lelkünk adtuk bele drága anyukánknak. Már ott díszelegnek a konyhában :)
For my mum


Gyűjtögettük az elkészült állatkákat, a kutya és a vörös panda húgom kezei alól került ki, mindkettő barátnőinek készült, kedvenc állataik és nagyon örültek neki :)

Készült egy második pingvin is, egy nagyon kedves barátunknak, kicsit változtattam a színvilágon, hogy testhezálló pingvin szülessen.



Itt az alkotás káosza, imádom :)
Minden ajándék a helyére került, mindenki örült neki és meglepődött, hogy ilyet is tudunk. A legjobb dolog örömet okozni, ami most sikerült :)

2 megjegyzés: