2012. március 31., szombat

Húsvéti inspiráció-Inspiration for Easter

 Következő hétvége már Húsvét, már biztos sokan előkerestétek a húsvéti dobozt, én mindig találok olyan darabot, amire nem is emlékszem, hogy megvettem, hogy majd felhasználom. Minden évben meg is újul a díszítés, szerintem ez mindenkinél így van, új színek, új ötletek innen-onnan, én is gyűjtögettem egy kicsit,
íme néhány inspiráló ötlet, hogy a Te Húsvétod is szuper legyen.
A kertben is lehet tojás díszítés, csak vigyázz az időjárással.
 Tojás alakú tojásfa :)
 Imádom a barkát! Ezeket az ötleteket eddig még nem láttam, remélem lesz alkalmam kipróbálni, itt  Angliában nem láttam még sehol barkát, kicsit bele kell ásnom magam az itteni szokásokba
 Ennél személyesebb már nem is lehetne a locsolók ajándéka, aki szeret tojást festeni, annak szuper ötlet
 Ez aztán a terítés, gyönyörű színek, és hát az a sok tulipán...
Ezek a nyuszik olyan egyszerűen elkészíthetőek és milyen jól mutatnak, nem kell csak egy nyuszi formájú sablon és tetszés szerinti papír.

Ha még több ötletet szeretnél, látogass erre az oldalra: Decorating for Easter by Martha Stewart

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése