2012. március 28., szerda

Hagymás gyönyörűségek- Spring flowers

Imádom a hagymás növényeket, nem vagyok a vágott virág híve, a lakásban bárhol elfér pár cserép és sokkal tovább élhetnek a szép virágok. Ráadásul aki ügyes, a hagymából újra tud virágot varázsolni-nekem még sosem sikerült :(
Tavasszal gyakran kap anyukám ajándékba tulipánt, nárciszt, krókuszt és még sorolhatnám.  Ő imádja a növényeket, szereti ápolgatni őket, a tavaszi virágok általában fő helyet kapnak a lakásban, ráadásul minden alkalommal ugyanúgy tud örülni neki. Akárhányszor veszek neki valami szépet, képes vagyok 10-szer átgondolni melyik legyen, sosem tudok dönteni, olyan szépek.

jácintok itt
Mint ahogy a képen is látjuk, sokféle módon, és lakásunk bármelyik helyiségében pompázhatnak ezek a szépségek, bár én a jácintot illata miatt hálószobába nem teszem.

paper reuse
 Sokszor lehet kapni hagymás virágot egyszerű kis műanyag edénybe. Én sosem szoktam kaspót venni, van néhány otthon, de ha épp foglaltak, akkor ezt az egyszerű papír újrahasznosítást is alkalmazhatjuk, körbetekerjük valami szalaggal és kész.
daffodils
Ezek a csodaszép nárciszok milyen jól mutatnak a húsvéti asztalon, bármilyen kis edény is alkalmas az ültetéshez.
chalkboard pot
Ez pedig egy igazán hasznos ötlet, a cserép úgy van lefestve, hogy krétával lehet írni rá, így tudni fogjuk mit ültettünk bele, amikor még nem hajtott ki, nem keverjük össze a virágokat, valamint színüket is ráírhatjuk-engem sokszor ért már meglepetés, amikor megvettem egy még csak épphogy kihajtott virágot majd más színű lett, mint amit a virágos mondott.

Szóval én azt mondom, hagymára fel, tessék venni, ajándékozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése