2012. március 5., hétfő

Az angol zászló hatalma I.

Igen, tényleg hatalma van. 
Ezt sosem hittem, de most itt vagyok és odavagyok az angol zászlós cuccokért. Angliába  egész nagy kultusza van a Union Jack- ez a népszerű neve az angol zászlónak- mintás holmiknak, már nekem is akad egy-kettő, sőt természetesen hazalátogatásom alkalmával is kellett pár szuvenírt vinnem.
Találtam sok-sok handmade darabot az etsy-n, csak győzzön az ember választani.

Szétnéztem a meskán is és meglepő módon találtam egy pár nagyszerű  dolgot :) úgyhogy most onnan szemezgetek. 
 Teljes szett, amit változatosan hordhatunk, klasszikus Union Jack mintával.
Aguc boltjában található, ahol amúgy többségében magyar motívumos, modern ékszerek vannak.

A következő darab egy gyöngyszövéssel készült karkötő, ami bőrszíjra van varrva, mutatós és kirívó, mint maga az angol zászló. Gyöngytyúk bolt gazdája, Gabriella, iparművész, különleges termékeket készít, érdemes bekukkantani. 


Ez pedig egy nagyon vicces karkötő, amin Anglia jellegzetességeit láthatjuk, viselhetjük. Nem ez az egyetlen megmosolyogtató ékszer Soledad boltjában.

És hát ne maradjanak ki a hűtőmágnes gyűjtők sem- nálunk is több van a családban...

Klasszikus angol zászlós párna, mostanában egyre jobban tetszenek a díszpárnák, úgyhogy ez sem maradhat ki, natus15 boltjából.

A következő alapanyagok pedig a már beutatott KittiesCloset facebook oldaláról származnak, szerintem tündériek!





Ezek pedig saját szerzemények, van itt modern "feldolgozása" is a zászlónak,ahogy az egyik bögrén és az esernyőn látjátok. Szóval aki hozzám hasonlóan zászló fan, irány a net és Union Jack-re fel!

2 megjegyzés:

  1. Szia Edina!
    Az esernyőt anyukád az egekig magasztalta:-))).Nagyon komoly gyűjteményed lesz.
    Évi(kolleginya anyudnak)

    VálaszTörlés
  2. szia,

    oh hát rögtön be kellett szerezni neki is, gyűjtögetünk, annyi biztos!
    Edina

    VálaszTörlés