2012. február 11., szombat

Adjunk egy kis színt gyertyáinknak

Nemrég bukkantam egy 2 gyerekes anyuka blogjára, aki Nebraskában él a családjával. Azóta időről-időre visszatérek olvasgatni, mert azonkívül, hogy ötleteket merítek, Nikki stílusa utánozhatatlan. Vicces és sziporkázó, engem rögtön megfogott.

Nikki blogját leginkább azoknak ajánlom, akiknek már van gyerekük, vagy gyerekekkel dolgoznak és kreatív ötleteket keresnek. Sok ötlet újrahasznosított alapanyagokból is dolgozik, nekem ez is nagyon tetszik benne, hiszen a gyerekei már kicsi korban hozzászoknak ehhez.

Tőle fogok most bemutatni egy egyszerű, kreatív és olcsó ötletet, amit hasznosíthatunk otthon dekorációként, vagy akár szülinapi bulin, még esküvőre is el tudom képzelni, például monogramos kivitelezéssel.
Még nem árultam el mit is csinálunk: gyertyát díszítünk!!!
Szerintem ez most jól is jön a hidegben mindenkinek...

Itt egyszerű fehér gyertyával van bemutatva,de kitalálhatunk érdekes színkombinációkat.
Amire szükségünk lesz:
- gyertya
-jó sok gombostű
-kása, vagy annál valamivel nagyobb gyöngy
-filctoll
Ezek mind olyan alapanyagok, amik egy nő háztartásában bármikor fellelhetőek, igaz? 

Először attól függően mihez, van kedvünk, vagy milyen alkalomra készítjük, válasszunk mintát, majd minél vékonyabb hegyű-nem olyan vastag, mint a képen,nem is értem hogy sikerült ilyen kicsi pontokat készítenie Nikki-nek- filctollal pöttyözzük a mintát, arra vigyázzuk,hogy pöttyök kisebbek legyenek, mint a gyöngyünk. 

Majd fogjuk egyenként a gombostűket és ráfűzve egy-egy gyöngyöt, beleszúrkáljuk a gyertyába a pöttyöket eltakarva. És szépen kialakul a mintánk :) 
Hát nem egyszerű, de nagyszerű? Szerintem igen.

És ez csak egy az oldalon található vicces, olcsó, gyors ötletekből. Még egy kis ízelítő képekben:


Ha kíváncsiak vagytok Nikki egyéb ötleteire:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése