2012. február 13., hétfő

Filc csodák

Imádom a filc anyagot, nagyon jó vele dolgozni. Ráadásul olyan sokféleképpen lehet használni. A filcről mindenkinek a gyerek kézműves foglalkozás, vagy filcből készült bábok jutnak eszébe. Most bemutatok néhány olyan ékszert és hajpántot, amik filc felhasználásával készültek, mégis divatosak, szépek és rájuk nézve el is felejtjük,hogy ezt az egyszerű anyagot használták elkészítésükhöz.

Kezdésnek nézzünk néhány masnis kiegészítőt:
 Ez a hajcsat tökéletesek a maga egyszerűségével, és mindenki kiválaszthatja merészségi fokának megfelelően a színt.
Én a hajpántokkal elfogult vagyok, mert imádom őket, de ezt a gyönyörű zöldet bárki hajában el tudom képzelni. 

Fülbevalónak is egyszerű, de nagyszerű.
Ez a színes nekem már kicsit erős, viszont a kivitelezés egy kis türelemmel otthon is megvalósítható.




Imádom a pillangó motívumot, és ezt is sok-sok színben lehet kapni. A virág is örök téma, a három szín kombinációja lehetővé teszi, hogy minél több ruhánkhoz hordhassuk. 

Most pedig evezzünk kicsit "szürkébb" vizekre
Mondja valaki, hogy ez nem divatos!


Hihetetlen, de még mindig van, amit nem fedeztem fel az etsy-n, például ezeket a romantikus, részemről tökéletes színekben pompázó tüneményeket csak ma találtam.
http://www.etsy.com/shop/PRINTZESA?ref=seller_info









Itt pedig egy bolt, ahova mindig jó visszatérni, sokféle forma, gyereknek, felnőtteknek egyaránt találhatunk megfelelőt. Én most a szürke, fekete színeket emeltem ki, mert azok a kedvenceim, de vannak színes darabjaik is. 















Ezt az apró filcvirágot egy formavágó segítségével készítik el, meg is próbálom felkutatni honnan tudnám beszerezni, hogy én tudjak ilyet csinálni. 

Ha megtetszettek, kövesd a bejegyzéseimet, mert lesz szó arról is, hogyan tudod otthon használni ezt a sokoldalú anyagot.

2 megjegyzés:

  1. nagyon szépek ezt Te készited? ügyes vagy

    VálaszTörlés
  2. ezek nem az én termékeim,de igen, egy részét én is el tudom készíteni,amit meg nem, azt szeretem megtanulni, imádok filccel dolgozni. jelenleg Angliában élek, itt nincs meg még minden eszközöm, de már beszerzés alatt :)

    VálaszTörlés