2012. február 22., szerda

Kincsekre leltem

Nem tudom, ki hogy van vele, én elég nagy gondot fordítok az alapanyagok beszerzésére. Bújom a netet, hol olcsóbb, hol nagyobb a választék, stb. Én a hobbi boltokat elég ritkán látogatom, számomra szinte elérhetetlen az áraik vannak, néha vásárolok apróságokat ilyen helyen.
Ez még nem az én fiókom, de valahogy így képzelem a szalagjaim választékát előbb-utóbb.

Sok dolgot a Meska Alkotók boltja részén olcsóbban lehet megkapni, mint máshol, sőt az, hogy egy ilyen oldalon a személyes kontaktus nagyobb szerepet kap, számomra szimpatikusabbá teszi. Maradék anyagaimat én is ide szoktam feltenni néha, mert nem férek tőlük.

Vannak dolgok, amit Magyarországon sehol se találtam meg sajnos. Itt Angliában, akár az 1 Fontos boltban( ami sokkal színvonalasabb,mint nálunk az 1 Euros boltok), sokszor lehet jó alapanyagokra bukkanni, ám tegnap piacra indultam tesómmal, és ott fedeztünk fel egy-két szuper árust, akik egy kis standra kipakolva kínáltak pont nekem való alapanyagokat. Szert is tettünk pár kincsre.


Itt vannak ezek az aligátor csatok, amiket nagyon jó áron vettünk, ilyet eddig vagy csak neten találtam, vagy túl nagy méretűek voltak, ezek olyan 4 centisek lehetnek, pont tökéletes.





Ezeket a szalagokat is most szereztük tesómmal, hatalmas kosár volt kirakva, tele 3 méteresre vágott szalagokkal, mondanom se kell, kb. 20 perc válogatás után döntöttünk ezek mellett, de jövő héten ismét "piacozunk" szerintem. Már el is kezdtem kigondolni, melyikből mi fog készülni.
Mintás szalagokat amúgy sok helyen néztem már, de nem sok félét lehet otthon kapni, itt most elkezdtem a fenti fiók képletes feltöltését!


Azt hiszem kezdődhet is a munka az új szalagokkal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése