2012. február 1., szerda

Vágjunk bele!-Lets start it!


21-ik századi nőként életünk számtalan területén kell megfelelnünk. Na ehhez véleményem szerint KREATIVITÁS kell, sokszor igen nagy dózisban.
Kreativitásomat hol hobbiként, de sokszor munkám részeként használtam életem során- huu és milyen jó is volt! Hiszen a világ egyik legjobb dolga azt csinálni, amit szeretsz és ennek megvalósítását sosem  fogom feladni, sőt mindenkit erre ösztönzök, mert az öröm, az elégedettség és főleg a kiegyensúlyozottság kell a nőknek, de ezt valahogy a mai rohanó világ sajnos sokszor korlátozza.

Én jelenleg Angliában élek, így az összes eszközöm Budapesten van, de ettől függetlenül egyre jobban feltalálom magam, nem bírok ki túl sok időt az ötleteim megvalósítása nélkül.

Egyik szenvedélyem az arc és testfestés, de ezen kívül 100 és 100 egyéb kreatív dolog is érdekel, mert a 21-ik századi nő legyen kreatív. Mindig van hova fejlődni, mindig lehet újat tanulni, engem ez tart mozgásban.

A célom, hogy sok érdekesség eljusson hozzád is, amiből aztán Te is- mint ahogy én is sok esetben-ötleteket meríts, tovább szárnyalj és végül élvezd amit alkottál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése