2012. február 21., kedd

Te hogyan tárolod az ékszereket, kiegészítőket?

Aki nő, annak vannak ékszerei, kiegészítői.
Sokszor sok ilyen holmija van és sokszor káosz uralkodik a holmijai között. Gyakran nekem is.
Ezért hát nem árt megoldást találni a tárolásukra.Meg hát milyen jó is az, amikor készülődünk, kapkodunk, mert már késésben vagyunk, és akkor könnyedén megtaláljuk azt a darabot, amit utolsó pillanatban még magunkra szeretnénk aggatni, a tökéletes összhatáshoz.

Most jöjjön néhány ötletes megoldás:


 Mire lehet jó egy régi fiók... hát erre, jó sok ékszer elfér benne. Persze nem árt hozzá egy barkácsolós pasi, de ismerek olyat is, aki nőként simán nekiáll egy ilyet "összedobni" magának.
 Jópofa fogasok is jó szolgálatot tesznek, sálak, nyakláncok, övek máris rendben tartva.
Egy kis választék jópofa, újrahasznosított fogasokból.
http://www.etsy.com/shop/bluebirdheaven?ref=seller_info










Ezt az egyszerű tartót csatoknak otthon is könnyedén elkészíthetjük, az etsy-n ezerféle változatban kapható,de szerintem a legjobb ha kitaláljuk a saját változatunkat, nem kell más, csak némi anyag, szalag, meg egy kis idő megvarrni.
Ez már egy kicsit munkaigényesebb, viszont nekem nagyon bejön, pláne, ha olyan anyagot használok hozzá, ami megtalálható a szobában, ahova kifüggesztem.
Ha pedig nem szeretnénk kiakasztani a holmijainkat, hanem zárt dobozt keresünk, én a hobbi boltokban kapható teafilter-tartó dobozt ajánlom, sok kis fakk, a külsejét pedig díszíthetjük ezer módon. Van kisebb-nagyobb, kevés vagy sok rekeszes, nekem olyan van otthon, aminek a teteje átlátszó, az is nagyon praktikus.

Na most, hogy ezt kitárgyaltuk, megyek és rendet rakok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése