2012. február 27., hétfő

Cukiságok- egyáltalán nem csak gyereknek


Van egy kedvenc macim. Kb 13 éves lehettem, amikor chips címkéket gyűjtöttem egy nyereményjátékra és életemben először nyertem. Pont karácsony előtt pár nappal megérkezett a csudaszép, sárga pihe-puha macim, ami azóta már nem annyira pihe-puha a sok mosástól és itt-ott igencsak kopott már, de semmi pénzért nem válnék meg  tőle. Szerintem sokan közületek tudnának mesélni a saját kedvencükről, ugye?
Hiába vagyok már jó régen-korom szerint- felnőtt, mindig megállok azok előtt a cukiságok előtt, amiket látok. Ti melyiket vinnétek haza gondolkodás nélkül?


Választék van bőven, mindjárt itt is vannak ezek a cuki baglyok.

 Nekem a bagoly mindig kicsit ijesztő lény volt, de ezeket elnézve, már be is lopták magukat a szívembe.

http://www.etsy.com/shop/LilyRoseCraft?ref=seller_info



Én részemről mindig jobban szerettem az aranyos figurákat, állatokat, mint a babákat, főként azért mert kemények, de ez a baba meggyőzött és ráadásul mindene puha.

 Klasszikus: a maci. Szerintem mindenkinek van legalább egy, de sokan gyűjtik is őket.


Ezeken a duci nyuszikon jót nevettem, egyenesen kiált róluk, hogy öleld meg és vidd haza.





És hát a készítő: magyar, ezt már azután vettem észre, hogy végignéztem az összes cuki figuráját és meg is örültem, mennyi kreatív magyar nő van :)
 Meilinger Zita etsy oldalát itt találjátok:
http://www.etsy.com/shop/meilingerzita?ref=seller_info


Ezek után megállapíthatjuk, hogy a kézzel készített, egyedi termékek között cukiságok is találhatóak szép számmal, és tényleg nem csak gyerekeknek.

3 megjegyzés: