2012. február 15., szerda

Mit találtam!



Felfedeztem egy szuper alapanyagokat árusító oldalt a facebookon. A neve: KittiesCloset 
Az oldaláról pedig eljutottam a Folksy.com-ra( brit oldal, olyan mint nálunk a Meska).
És íme, gombok olyan választéka, amit nálunk Magyarországon nem sokat látni, a másik amiket felfedeztem, azok a mintás filc anyagok. 
Na ilyeneket se látni otthon sokat, de a kedvencem ez
Szürke( ami az egyik kedvenc színem), szívecskés filc anyag.
Ebből rendelnem kell....

Tudom, nekem jelen esetben könnyű dolgom van, mert itt élek, de szerintem nem is olyan vészes beszerezni külföldről az alapanyagokat vagy éppen az elkészült gyönyörű handmade termékeket. Először én is úgy nézegettem őket,  hogy szépek, dehát külföldön vannak..mára azonban már megváltozott  a véleményem, bizonyos országokból interneten rendelni nem nehezebb, mint Magyarországon belül. Ráadásul a postaköltség sokszor alig haladja meg az otthonit. Úgyhogy érdemes felfedezni a világot és nem leragadni kicsiny országunk kínálatánál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése