2012. február 7., kedd

Szivárvány projekt elkészült!- Make this rainbow to your room!

Az elmúlt pár napban el is készítettem a szivárványos ötletemet, íme ahogy készült, és a végeredmény.
Sablon készítés: most szükségem volt egy felhő formára, egy kicsi szívecskére és egy csepp formára. A neten nagyon sok egyszerű minta megtalálható, könnyen át lehet rajzolni, vagy kinyomtatni őket. Én általában szabad kézzel csinálom a formákat, ha kartonra rajzoljuk át, akkor meg is lehet tartani. Nekem már van egy dossziém, abban gyülekeznek, így van, hogy csak előkapom a megfelelő formát és már alkothatok is.

 Két egyforma felhőforma kivágása után, először felvarrtam az egyikre egy kis szívecskét.
 Majd pelenkaöltéssel a két felhőt elkezdtem összevarrni, nekem tetszik ha más színű az öltés és látszik,de fehérrel is lehet, ha valakinek jobban tetszik úgy. Amikor már csak egy kis hely volt, kitömtem vattával, nem túl vastagra, csak, hogy kicsit dundi felhő legyen, és befejeztem a maradék kis helyen a varrást.
És kész a felhőnk.

Itt vannak a szivárvány cseppek, amiket fehér cérnára, egyenletes távolságra fűztem fel. Lehet damilra is, ami kevésbé látszik, csak ne legyen túl merev damil, vagy gumiszálra például.
Itt már felkerülnek a felfűzött cseppek a felhő aljára.
Jöhet az akasztó is, szívem szerint szürke szatén szalagból készítettem volna, de most nincs itt a szalaggyűjteményem, így ez is filcből készült.
 Itt pedig a kész szivárvány felhőcskét láthatjátok, ami mostantól szobánk dísze lesz. Gyerekszobába el tudom képzelni, hogy mosolygós arcot varrok neki, úgy még barátságosabb.

Ami pedig a "költségvetést" illeti, a 360 Ft-ból vett anyag kb. egynyolcadát használtam, némi cérna és vatta. Nagyon ki sem kell számolni, hogy gyakorlatilag aprópénzből megvan.

2 megjegyzés:

  1. Hű ez nagyon szép lett, nagyon tetszik, én is ki fogom próbálni! :)

    VálaszTörlés
  2. Remélem megmutatod majd az eredményt :)

    VálaszTörlés