2012. február 20., hétfő

Strasszköves nyaklánc

Mostanában próbálom felfedezni Martha Stewart oldalát( www.marthastewart.com), ami kicsit nehéz, mert az oldal elrendezése számomra elég kaotikus, de azért nem adom fel.

 A következő ötletet ezen az oldalon fedeztem fel. Szerintem nagyon szép, és mindenképpen egyedi, hiszen mindenki a neki tetsző színben és formában tudja elkészíteni.
Első ránézésre igen nehéznek tűnik, de nem az. Pont ez a jó benne. Lehet egy fantasztikus darabunk, ami olcsóbb is, mintha készen vennénk és az elismerő pillantásokat is begyűjthetjük, amiért saját kezűleg készítettük. 

Ezen a linken találjátok az angol nyelvű leírást, valamint aki nem is beszél angolul, érdemes megnézni a videót, mert az itteni magyar leírást kiegészíti, hogy látjátok ahogy készül. Én vizuális típus vagyok, imádom az ilyen videókat és sokszor lehet apró technikai trükköket elsajátítani. 

Tehát, amire szükség lesz:
- olló
- strasszkövek, különböző méretben, formában
- filc anyag
- színben harmonizáló széles szalag
- ragasztó, én ehhez is ragasztópisztolyt használnék, mert azzal nagyon tartós lesz

Első lépésként töltsük le az oldalon található sablont, majd a filc anyagból vágjunk ki kettőt.

Jöhetnek a kövek, amelyekből a saját ízlésünknek megfelelően kirakhatunk egy mintát a filc anyagra. Én mindenképpen szimmetrikusra csinálnám, de biztosan van, aki extravagánsabb és asszimetrikus mintát csinál majd.

Ha készen vagyunk, fordítsuk meg és két egyforma hosszúságúra vágott szalagot ragasszunk a filc két szélére, majd jöhet a másik filc anyag a hátuljára, ami lefedi a szalagunkat és ad egy merevséget az egész láncnak.

Végül pedig, fogjunk egy ollót, lehetőleg minél vékonyabb legyen a vége, legjobb  a  sziluett,  vagy kézimunkához való olló. Ezzel tudjuk a legpontosabban körbevágni a köveket, hogy formára vágjuk és  eltávolítsuk a felesleges filc anyagot.

A végeredmény pedig önmagáért beszél. Én nem nagyon hordok nyakláncot, most az jutott eszembe, hogy átalakítom az ötletet karkötőre, és mindenképpen bemutatom az enyém milyen lett. 
Jó alkotást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése