2012. február 12., vasárnap

Melyik nő szekrénye nincs tele kiegészítőkkel?


Vannak, akik kevesebb kiegészítőt hordanak, vannak, akik elég sokat, és szeretik váltogatni őket-mint például én. Mondhatjuk, hogy odavagyok a kiegészítőkért, húgom szintén, így bármikor rá tudjuk venni a másikat egy kis felfedező körútra, ahol felpróbálunk 100 és 100 félét. 

Szerintem a kiegészítők fontosak.  Ezek a darabok tudnak a leginkább egyedivé, különlegessé tenni minket. Én például eléggé ragaszkodom a fekete színhez, szeretem az egyszerű, kényelmes felsőket, kényes vagyok a fazonra. A megfelelő ruhadarabokat megtalálni, szerintem nem egyszerű, és nem hiszem, hogy ezzel egyedül vagyok. Viszont a kiegészítőknek egész tengere, sőt óceánja van, amivel bármit feldobhatunk, kiegészíthetünk- persze el is ronthatunk,de ezt az eshetőséget most ne vegyük.


Igen, ezek az enyémek, és ez csak egy töredéke annak, ami van….elvégre nő vagyok, és megérdemlem. Mint ahogy Ti is!

Mindenhol találunk ellenállhatatlan darabokat az ismert márkák üzleteiben, de az elmúlt években olyan tárháza lett az egyedi, vagy kevés példányban készült szebbnél szebb és ötletesebbnél ötletesebb kiegészítőknek, amik nem jönnek szembe velünk az utcán, hogy csak válogatnunk kell, aminek én nagyon örülök, hiszen sokan adták fejüket arra, hogy megvalósítsák elképzeléseiket és elérhetővé is teszik számunkra. 
Nem is beszélve arról,hogy aki szeret pepecselni, maga is elkészíthet otthon egy-egy darabot saját részre. Én is ezt teszem, ha van olyan amit kapni nem lehet, megcsinálom. 

 
A Meska és at Etsy két nagyon jó oldal a különleges darabok felfedezésére, itt Angliában ráleltem a Folksy-ra is, ami a Meska angol változata, valamint szeretem a külföldi blogokat is, nem beszélve az ebay-ről…. szóval jöhetnek a fülbevalók, sálak, táskák, karkötők, hajpántok,csatok,stb….minden mennyiségben.  Én azt mondom sosem elég!!!
 
Íme egy kis kedvcsináló, jó böngészést!

http://www.facebook.com/pages/Barbara-Jewelry/200004560071482




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése