2012. február 6., hétfő

Még egy kis szín, jön a farsang

Amikor kicsi voltam, minden évben készültünk a farsangra. Nagy öröm volt, ha csak egy délutánra, de valaki vagy valami bőrébe bújni. Szerintem felnőttként is kellene farsangi meg álarcos bálba járnunk, mert jó móka ,nem kell ehhez Velencéig menni, elég, ha van pár lelkes barát, ismerős, akikkel együtt készülhetünk. 

Itt, Angliában szeretnek az emberek beöltözni, bolondozni néha,amikor adódik rá alkalom és én örömmel veszem fel ezt az itteni szokást. Első ilyen élményem itt a Halloween volt, itt tényleg komolyan veszik az ijesztő jelmezeket. Nekem a sminkem volt „Halloween-es".
 És még milyen lehetett volna, ha az arcfestős eszközeim is velem lettek volna.....

A legkülönbözőbb anyagokból és formákkal lehet maszkokat kapni, az áruk is nagyon változó, nekem azok tetszenek a legjobban, amihez tollat használnak.

 Maszkunkat megcsinálhatjuk mi magunk is, készen kapható papírmasé maszkokat kidíszíthetünk, ebből lehet maszkunk, vagy dekorációnak is nagyon szép, mert hát a farsangi dekorációóók, én nagyon szeretem őket, az a sok-sok szín, pedig életem sok területén nem szeretek színeket használni, de farsangkor minden megengedett. 

Persze a farsangi hangulat veled lehet egész éven át, ha van egy-egy érdekes kiegészítőd, mint például ezek:


Ezt a gyönyörűséget pedig az etsy-n találtam:
Sajnos csak érdekességnek szánom, nem kevesebb, mint 525 Fontos ára miatt...

Ez pedig személyes kedvencem, a maga egyszerűségével, meg hát a magam hajpánt imádatával:

Jó farsangolást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése