2012. február 23., csütörtök

Tavaszváró apróságok

Szerintem mindenki várja már a tavaszt. Figyeljük a híreket, remélve egyre jobb idő lesz, elkezdjük keresgélni az ősszel elpakolt balerina cipőket, leszedjük a télről maradt díszeket a lakásban....és úgy néz ki meg is érkezett!!! Egyre jobb az idő és kezdi a nap is megmutatni magát!!!Juhuuuu

 Nekem vannak színek, formák, amik a tavaszt jelentik. Amikor Kriszta ékszereit felfedeztem, a tavasz jutott eszembe elég sokról. Ráadásul Kriszta olyan neveket is használ, amiktől életre kelnek az általa készített darabok. Íme egy kis ízelítő.





Azt hiszem, ide semmi komment nem kell, elég ha átérezzük a hangulatát ezeknek a habos-babos ékszereknek. Nem tudnék könnyen választani, az biztos.
Nekem jobb is lett a kedvem!

Ha tovább nézelődnétek katt ide:
http://meska.hu/Shop/index/4080
Ha pedig csatlakoznátok népes táborához, akkor
Kriszalkot ékszerek néven keressétek a facebookon. Érdemes csatlakozni, lehet licitálni is az ékszereire, ami szerintem külön élmény, ha sikerült megnyernünk.

 Ez pedig lassan ki is kerülhet üde színeivel az ajtót díszíteni, ránézek és imádom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése