2012. február 25., szombat

Modern kütyü-tartók

A mai világban már mindenkinek van valami modern kütyüje. Legyen az laptop, Ipod, Iphone, E-book olvasó, Ipad....részemről már követni sem tudom őket, a lényeg, hogy valamiben szállítani is kell őket, ehhez pedig sorra születnek a handmade, egyedi darabok.

Részemről 2 kütyü van használatban, egy laptop( amit imádok) és a mobilom.
Nekem ez a kedvencem, de lehet csak azért mert megszállt itt Angliában a Union Jack mánia....

Igazán csini tokokat találtam iPhone-nak:




 Mindenki megtalálja az ízlésének megfelelőt, annyi biztos.

Ez a bolt pedig kb. minden kütyüre nyújt megoldást, Franciaországból lehet őket megrendelni, a több mint ezer eladásuk után azt gondolom a minőségük is elég kiváló lehet:
laptop, iPad, MacBook...




Szerintem szebbnél szebbek, az áruk pedig azért nem sok, mert amikor laptop boltban néztem táskát...hát 10 ezer Ft alatt nem találtam és azok cseppet sem mondhatóak egyedinek.

A Meska kínálatában is felleltem egy-egy ízléses darabot, nagyon izgalmas a varrása, részemről a cicás nagyon bejön. 
ecsdesign iparművész boltja

 Számomra sokkal izgalmasabbak az ilyen egyedi tokok, aki tud varrni akár otthon is meg tudja csinálni magának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése