2012. február 28., kedd

Filc, filc, filc...

Igen, kedvenc eszközeim egyike, igen, sokszor ejtek szót róla. Ma egy kis felfedezőtúrát tettünk tesómmal egy közeli anyagboltban, végre találtam filc anyagot  :) A bolt kicsit olyan volt, mintha beléptem volna egy cukrászdába: ezt is akarom, ezt is, ezt is....húú annak de jó színe van..húú ebből milyen jó hajpántot lehet csinálni.....

Viszont,ahogy eddig Magyarországon is, csak egyszínűek vannak. De ennek ellenére nagyon örülök, mert már készül a következő pingvin, ami kicsit személyre szabott lesz,de még nem mutatom meg, mert a megrendelője olvassa a blogot :)

Na de térjünk vissza a filchez. Az idei tavasszal ismét hódítanak a pasztell színek, szerintem nagyon jól mutatnak együtt, már alakulnak is a fejemben az újabb filc kiegészítők, amik megvalósításra várnak.



A kedvenceim, amit neten találtam csak eddig, a mintás filcek, amiket már egy ideje tervezgetek megrendelni.  A pöttyösek nagyon cukik, nem is tudom milyen színeket érdemes vennem.









Ezeket itt pedig teljesen új felfedezések, sehol nem láttam még ilyen mintákat, pedig nagyon jók, mert a filc anyaggal könnyű dolgozni, és ezekkel a mintákkal méginkább bővül a kör, miket lehet kihozni ebből az anyagból.


Szóval filcre fel, egész nap a kezemben van amúgy, egyszerre több dolog is készülőben: pingvin, hajpánt, csat..... :) Megyek is tovább alkotni!



6 megjegyzés:

  1. Kedves Edina!

    A gyönyörű pasztell színű filc beszerzési helyét szeretném megtudni. Menta színűt keresek, de eddig sehol sem találtam...:(
    Előre is köszönöm!
    Üdv! Léna

    VálaszTörlés
  2. Kedves Léna, ismered az etsy-t? itt a link, egy kedves alkotótárstól meg is tudtam, hogy megbízható az eladó, mert én is szeretnék rendelni, ő már rendelt és minden rendben volt.
    http://www.etsy.com/shop/ILOVEfelt88?ref=pr_faveshops
    üdv Edina

    VálaszTörlés
  3. Kedves Edina!

    Én is filc anyagokat keresek. A link, amit fentebb megadtál angol. Itt hogyan lehet rendelni? Mi a fizetés módja és mennyibe kerül a postaköltség?

    Előre is köszi a válaszodat.

    Üdv: Edina

    VálaszTörlés
  4. Kedves Edina,
    az etsy olyasmi mint nálunk a meska. a postaköltség és a fizetési mód eladónként változik. A rendeléshez regisztrálnod kell.
    üdv,
    Edina

    VálaszTörlés
  5. Kedves Edina,
    hol tudtál pasztel színű filc anyagokat vásárolni személyesen?
    Segítségedet előre is köszönöm!
    Szilvi

    VálaszTörlés
  6. Kedves Szilvi,
    ahogy fent is írtam, az etsy.com oldalról vannak, ami hasonló, mint a Meska csak nemzetközi.
    Edina

    VálaszTörlés